Velkommen til bloggen min :)
Så ble jeg også overtalt til å få meg blogg. Dette blir nok både spennende og gøy. Her tenker jeg å legge ut litt bilder etterhvert av mine hobbyer. Og ellers kanskje dele tanker og opplevelser med dere andre....
Legg gjerne igjen en kommentar ...tar veldig gjerne imot tips, råd og idèer :)



torsdag 10. mars 2011

vanskeli utfordring......

da har æ prøvd mæ på utfordringa tell PapirKrøll......
VANSKELI...men steikanes arti å bli satt litt på prøve her!
Va arti å prøve noe nytt, og selv om kanskje ikke resultatet ble det beste ,så va det spennanes
å skulle lage noe som var påske og monokromatisk (kun èn farge!)
Nå ser jeg frem til neste utfordring.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar


Mi fantastiske lillesøster og vårres to skjønne Oda og Sofie <3

Tante sine tøffe ramponga <3

Mine herlige onga <3

Gubben <3