Velkommen til bloggen min :)
Så ble jeg også overtalt til å få meg blogg. Dette blir nok både spennende og gøy. Her tenker jeg å legge ut litt bilder etterhvert av mine hobbyer. Og ellers kanskje dele tanker og opplevelser med dere andre....
Legg gjerne igjen en kommentar ...tar veldig gjerne imot tips, råd og idèer :)



torsdag 10. mars 2011

ENDELI!!

Endeli har æ fått ferdig mitt dukprosjekt :) min første duk e herved ferdigsydd og lagt på bordet! Hærlig :)
104 cm * 45 cm blei den i størrelse.....  Nu har æ etpar andre syprosjekt i hodet som må prøves ut strax æ har tid :) Takk til Eve som va en særdeles tålmodig og flink lærer ;)  Nu blir det mer fart på symaskin som mamma ga mæ i julegave ;)


1 kommentar:


Mi fantastiske lillesøster og vårres to skjønne Oda og Sofie <3

Tante sine tøffe ramponga <3

Mine herlige onga <3

Gubben <3